Thursday, December 4, 2014

Krim Herbal Blend menjadi solusi untuk pelbagai situasi

Assalamu'alaikum

Saya doakan anda semua sihat dan berjaya, dipermudahkan urusan dan dilimpahi rezeki. Insya'Allah.

Tujuan saya menulis pada harini adalah untuk berkongsi dengan anda semua tentang satu Krim Ajaib.. kenapa krim ajaib? sebab krim ni boleh membantu menyelesaikan hampir pelbagai penyakit kulit serta pelbagai isu kesihatan yang lain seperti lenguh otot, sakit sendi dan sebagainya..

Memperkenalkan Herbal Blend Multipurpose Cream.... (nama pun Multipurpose kaaannnn...)

Info Krim Herbal Blend 

Untuk yang belum tahu, Krim Herbal Blend ni diekstrak secara semulajadi daripada tumbuh-tumbuhan herba secara semulajadi termasuk sage, horse chestnut, yarrow and rosemary.




Antara manfaat herba-berba berikut adalah:


1) Sage: Meningkatkan peredaran darah dan meransang pembaharuan sel. Herba ini kaya dengan Vitamin A dan kalsium yang memainkan peranan penting dalam pertumbuhan semula sel setiap hari. Herba ini turut mengandungi antioksidan yang memerangi radikal bebas.


2) Horse Chestnut: Membantu meningkatkan peredarah darah dan membantu kulit untuk melawan tanda-tanda penuaan. Kandungan escin di dalam herba ini merupakan satu rawatan berkesan untuk kulit lebam serta memperkuat dan memperbaiki kapilari yang pecah yang menyebabkan kulit berwarna biru / hitam.


3) Yarrow: Herba yang mengandungi bahan aktif yang bersifat anti-radang dan antiseptik. Ia juga membantu memperbaiki tisu-tisu yang rosak di dalam badan. Sifat semulajadinya itu menjadikan ia penawar serba guna yang boleh digunakan secara luaran, membantu menyembuhkan luka, luka terbakar dan ulser serta bengkak dan alahan kulit.


4) Rosemary: Mengandungi antioksidan yang dapat mencegah kerosakan kulit dan membantu agar tona kulit sekata serta meneutralkan radikal bebas. Herba ini juga kaya dengan mineral yang membantu mengurangkan kedutan serta melindungi kulit dari kerosakan.


Untuk pengetahuan semua, saya dan suami turut menggunakan Krim Herbal Blend ni untuk pelbagai situasi.. Antaranya adalah ketika trip kami ke Johor dan Singapura. Memang bersyukur sangat sebab bawak krim ni.




Kisah pertama:

Masa g Legoland..panas kat sana bak hang memang sangat panas..smp rasa perit kulit bila terkena panas tu..bila blk bilik tgk muka dh ada sun burn merah2 kt atas pipi n hidung.. Terus basuh muka n sapu krim ni.. X sampai sejam muka dh x pedih and dah xmerah mcm td.. Alhamdulillah!

Kisah kedua:

Al maklum la bila dah banyak jalan.. Kaki pun melecet and pedih.. Sama jugak lepas mandi sebelum tidur sapu krim ni kat kaki tempat melecet tu.. Esok bangun pagi, tempat melecet tadi dah kering dan tak pedih.. So apa lagi lepas mandi pagi sapu lagi.. Alhamdulillah! Seharian berjalan pun tak sakit dah..

Kisah ketiga: 

Kaki hubby injured kat bhgian tapak kaki lepas main gym aritu sebelum pergi trip ni.. Hari2 sebelum tido sapu n urut kaki tu guna krim ni..Alhamdulillah! Sepanjang trip ni hubby tetap boleh berjalan..kalau dulu confirm duduk hotel je la sebab tak leh jalan.. 

Banyak lagi kisah pengalaman sendiri ni, kalau nak cerita kat sini mau sampai esok pun korang tak habis baca.. Senang cerita krim ni memang serbaguna.. Ala2 sakit lutut sengal2 pun boleh je sapu.. Saya sendiri pernah sapu pada bahagian lebam terkena paint ball yang dari dulu tak hilang, sekali dua sapu, tengok-tengok kesan hitam tu dah berkurangan. 

The best part is, harga krim ni memang sangat murah.. Krim ni memang sentiasa saya bawa ke mana2 pun.. Best sangat. Sebab tu kat branch asal restock je mesti cepat habis.. So apa lagi grab selagi stok masih ada..

Saya akhiri entri kali ini dengan testimoni daripada pengguna Herbal Blend Cream.. So bagi anda di luar sana yang mempunyai anak mengalami eczema atau penyakit kulit yang lain, bolehlah mencuba Krim Herbal Blend ni.


Testimoni Krim Herbal Blend 




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Hubungi Azma untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Azma
Shaklee ID : 1167781
019-206 9656 (Call, SMS, WhatsApp)
az.personality@gmail.com 


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates